Quantcast
Browsing all 197 articles
Browse latest View live

traversarea Trascăului

Track GPS. Salut din nou… Sâmbătă, 11.08.2012, am tras cu Dom’ Vladu o tură tare de tot în Trascău. Circuitul a avut 102km și o diferență de nivel cam de 1800m. Traseul a fost unul de vis, pitoresc cum...

aventura Geiger MTB Challange 2012

No, o trecut şi Geiger 2012… Stând pur şi simplu în faţa paginii albe, mi-e greu să aleg cuvintele sau sentimentele pe care să le exprim din multitudinea de trăiri pe care le am, încerc să relatez cât...

Clik here to view.

acăsenii pe vf.Omu și vf.Ocolit, în Bucegi

Track GPS. Salut! Poate că n-ai să crezi, nici nouă nu ne vine să credem, dar anul acesta am terminat de urcat toate vârfurile de peste 2500m din România. O să avem un articol separat despre asta,...

acăsenii şi vârfurile româneşti de peste 2500 m

Totul a inceput cu o şa şi un lac de munte din Făgăraşi… Era prin Septembrie 2009 când ne-am dus la Bâlea cu gândul să vedem, pentru prima dată în viaţa Vladului, un munte cu adevărat mare… Mi-amintesc...

festivalul medieval de la Sibiu

Duminică, în 26.08.2012, ca să sărbătorim integrala vârfurilor româneşti de peste 2500m, am trecut pe la Sibiu, unde era în toi Festivalul Medieval. Din păcate n-am stat prea mult că venea furtuna…...

acăsenii pe Piatra Cetii

Track GPS. În 04.09.2012, am făcut efectiv o plimbare cu Dom Vladu pe Piatra Cetii.  A fost o plimbare faină, dar care a strâns totuși o diferență de nivel de peste 800m :d.  Te lăsăm s-o descoperi din...

Clik here to view.

prima zi in clasa a III-a

Și iată că am ajuns și în clasa a III-a. Share Related posts: prima zi in clasa a II-a Despre prima zi in clasa a II-a a lui Domnu... prima zi de școală Despre prima zi de școală a lu Domnu Vlad.......

Alba Iulia – Garda Apulum

În 26 octombrie 2012, în Alba Iulia a revenit Garda Apulum, elita Legiunii a XIII Gemina, aşa că n-am putut lipsi cu dom’ Vladu de la lansare. Bă, o fost fain tare… Garda asta, despre ea însăşi, zice:...

alt inceput…

Azi am vazut soare. Nu mult, dar suficient pentru ca într-o secundă, sufletul să-mi fi fost invadat de-o bucurie frenetică și de o dorință nestăvilită de-a face planuri faine și mari. Am reușit, deci!...

Domnu’ Vlad la 10 ani

Ei, în 14 Martie 2013 Dom’ Vladu a avut bunăvoinţa să… împlinească 10 ani. Cu această ocazie, a dansat cu mami…. … sărbătorit cu tort… …şi chiar a băut şampanie, de copii, desigur, pentru reuşita...

pedalând cu Ştefan Hodi

Sâmbătă, în 13.04.2013, am avut onoarea să pedalăm cu Ştefan Hodi. Multă lume îl ştie pe Ştefan Hodi drept un mare cicloturist, dar noi l-am perceput mai degrabă ca pe un mare-mare iubitor de sport în...

Revelația

Sâmbătă, 20.04.2013, am făcut o tură împreună cu Dom’ Vladu pe creasta din partea stângă geografic a Văii Ampoiței, în Trascău. Deoarece am decis să dăm nume turelor noastre, aceasta a fost botezată...

Reteveiul

Salut din nou. Duminică, 21.04.2013, am tras o tură cu Dom’ Vladu pe creasta din dreapta geografic a Văii Ampoiței. Această tură se numește “Reteveiul”, din motive pe care nu le vei afla acum, dar le...

BikeAventuria

Sâmbătă, în 27.04.2012, am tras o tură faină în Trascău împreună cu drJohn de la RoCicloMania. Tura era etichetată drept tură de explorare, deci avea un final deschis. La sfârșit, a ieşit o tură...

Tura Calmului

Vineri, în 26.04.2013, am zis că e ok să tragem o tură de relaxare în Trascău ocolind două vârfulețe mai mici, respectiv vf.Calmului si vf.Fecioarei. Traseul a fost astfel: Gura Ampoiței – șaua dinspre...

Piatra Grohotișului

Miercuri, de 1 Mai 2013, am tras o tură incredibilă în Trascău, cu Dom’ Vladu, desigur, fără de care nici o tură n-are farmec… Traseul, ca de obicei la acăseni, e unul inedit, mare mirare să fi fost și...

Introspecția

În 03.05.2013 am tras una dintre cele mai faine ture de anul ăsta, tură care a strâns în 22 de km o diferență de nivel de 840m. O fi ceva să faci asta la 10 ani? :”> Ok, tura deci a fost așa: Lunca...

Cercul Interior

Sunt răcit, abia dacă pot respira, parcă numa’ de biclă n-aveam chef. Totuși, în 06.05.2013 dimineața, îl văd pe Dom’ Vladu punându-și deja cunoscutele lui genunchiere. Gândesc lent, ca pentru opt...

Indispensabila

Sâmbătă am tras două ture faine care ne-au făcut o reală plăcere. Prima dintre ele se cheamă “Indispensabila”, pe ruta integral ciclabilă: Valea Ighielului (intersecția cu Valea Ouălor) – Iezerul...

Soluția Imorală

Îți spuneam ieri ca voi continua cu cea de-a doua tură de sâmbătă, din 11.05.2013. Tura a fost așa: Iezerul Ighiel – Valea Strigleului – Poiana Albii – vf.Strigleu – vf.Piatra Arsă – Peștera Bisericuța...